This life

Jaha, en sak är ju klar. Blogga är ju inte min största sida. Jag skulle tycka det var kul att ha en blogg, folk som kommenterar få skriva vad som händer, men det är mindre kul när ingen läser...
Jag skulle vilja ändra min blogg men vet inte hur man gör.
Aja bort från det tråkiga, nu är ju Julafton snart här och det ska bli otroligt roligt. Jag ska vara med min pojkvänn på Julafton så det ska bli mysigt.
Det är sjukt hur bessat jag har blivit i gossip girl kan inte släppa de! Nu sitter jag här och har panik för att jag precis sett det sista avsnittet på säsong tre och det sluta så spännande men bara det lilla problemmet är att jag inte har laddat ner säsong 4 än så nu väntar man på att de ska ladda ner i ja 4 timmar till.. Alltid så smart att komma på allting så sent och när man ska till skolan imorgon.. Tur man har lite sovmorgon iaf.
Får väl slänga in en bild på mig och kolla vidare på datorn, är så rastlös man kan bli!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback